Marketing neziskové organizace na příkladu Rychty, pracoviště Lipky - školského zařízení pro environmentální vzdělávání – Vladislava CIKÁNKOVÁ
Vladislava CIKÁNKOVÁ
Bakalářská práce
Marketing neziskové organizace na příkladu Rychty, pracoviště Lipky - školského zařízení pro environmentální vzdělávání
Marketing of a non-profit organization based on the example of Rychta, a workplace of Lipka - the centre for environmental education
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingem jednoho z pobytových pracovišť Lipky ? školského zařízení pro environmentální vzdělávání. Cílem práce je na základě analýzy současného stavu navrhnout pro toto pracoviště vhodné marketingové nástroje, které mu pomohou se rozvíjet žádoucím směrem a udržet si stabilní postavení na trhu. V teoretické části práce je věnována pozornost analýze vnitřního a vnějšího …víceAbstract:
The thesis deals with marketing of one of the outdoor activity centres of Lipka ? the centre for environmental education. The aim of this work - based on current situation analysis - is to come up with appropriate marketing tools for this centre that will help to develop the desired direction and to maintain a stable position in the marketplace. The theoretical part is devoted to the analysis of internal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Zveřejnit od: 29. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CIKÁNKOVÁ, Vladislava. \textit{Marketing neziskové organizace na příkladu Rychty, pracoviště Lipky - školského zařízení pro environmentální vzdělávání}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Fakulta tělesné kultury. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/le905y/.
Jak správně citovat práci
CIKÁNKOVÁ, Vladislava. Marketing neziskové organizace na příkladu Rychty, pracoviště Lipky - školského zařízení pro environmentální vzdělávání. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie - pedagogika volného času
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková
Název
Vložil
Vloženo
Práva