Bc. Gabriela NOVÁKOVÁ

Diplomová práce

Porovnání pojetí hodnocení u učitelů výtvarných předmětů ve všeobecném a odborném vzdělávání

Comparison of teachers´ approach to marking visual art subjects in general and vocational education
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na indentifikování individuálního pojetí hodnocení ve výuce a srovnání rozdílnosti hodnocení tvůrčí disciplíny na víceletém gymnáziu a na umělecko-průmyslové škole. Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretická východiska a výzkumnou část. Kapitola Teoretická východiska vymezuje definice pojmu školní hodnocení. Jsou zde uvedeny také typy a formy hodnocení, na něž je …více
Abstract:
This diploma thesis is focus firstly on identifying individual view on evaluating in education and also on comparison between differences in evaluating creative discipline at a general grammar school and at an art industrial school. The whole diploma thesis contains two parts, theoretical and research. Chapter Theoretical bases establishes definition of a term school evaluating. This chapter also contains …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jindřich Lukavský, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NOVÁKOVÁ, Gabriela. Porovnání pojetí hodnocení u učitelů výtvarných předmětů ve všeobecném a odborném vzdělávání. Plzeň, 2018. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/