Analýza marketingové strategie hotelu Assambleya Nikitskaya – Anna Konovalova
Anna Konovalova
Bakalářská práce
Analýza marketingové strategie hotelu Assambleya Nikitskaya
Analysis of the Assambleya Nikitskaya Hotel Marketing Strategy
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza a hodnocení marketingové strategie hotelu Assambleya Nikitskaya. Předložená práce obsahuje teoretickou část, ve které jsou zachyceny informace o marketingu a hotelnictví z pohledu pojmů a definic. Praktická část je zaměřena na marketing konkrétního hotelu a zhodnocení jeho strategie na základě rozhovorů s vedením hotelu a s hosty. V závěrečné části …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.