Šimon ČERNÝ

Bakalářská práce

Analýza hypotečních úvěrů pro retailovou klientelu ve společnosti Raiffeisenbank

Analysis of Mortgage Loans for Retail Clientele in Raiffeisenbank
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou hypotečních úvěrů pro fyzické osoby. Hlavním cílem bude provést srovnání různých typů hypotečních úvěrů u společnosti Raiffeisenbank, a.s. a na základě výsledků vybrat nejvhodnější hypoteční úvěr pro retailového klienta za účelem koupě nemovitosti. V práci budou vysvětleny základní pojmy týkající se oblasti hypotečních úvěrů, stejně jako popis současné situace …více
Abstract:
The bachelor´s thesis deals with the issue of mortgage loans for individuals. The main goal is to compare various types of mortgage loans extended by the firm Raiffeisenbank, a.s. and to select the most suitable mortgage loan for the purchase of a property for a retail client. The thesis will explain basic terms from the area of mortgage loan and describe the current situation on the mortgage market …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2013
Zveřejnit od: 17. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Blanka Kameníková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ČERNÝ, Šimon. Analýza hypotečních úvěrů pro retailovou klientelu ve společnosti Raiffeisenbank. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.5.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 17. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika specializace Management a ekonomika podniku