Projekt zlepšení image Nemocnice Třebíč – Bc. Milada Kostelníková
Bc. Milada Kostelníková
Diplomová práce
Projekt zlepšení image Nemocnice Třebíč
Project to Improve Image Hospital Třebíč
Anotace:
Diplomová práce se věnuje projektu zlepšení image nemocnice Třebíč. Práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaobírá poznatky ze studia odborné literatury, které se zabývají problematikou marketingu, marketingu ve zdravotnictví, firemní image a firemní kulturou. Výsledkem praktické části je vypracování dotazníkového šetření, PEST analýzy, Porterovy analýzy a …víceAbstract:
This thesis discusses a project to improve image of Třebíč hospital. The diploma work is divided on the two parts theoretic and analytic part. Theoretic part of the diploma thesis includes pieces of knowledge resulting from specialized literature, dealing with the issue of marketing, marketing in healthcare, corporate image and corporate culture. The reset is a practical part of the development of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Zveřejnit od: 27. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kostelníková, Milada. Projekt zlepšení image Nemocnice Třebíč. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management ve zdravotnictví
Práce na příbuzné téma
-
HR marketing ve zdravotnictví
Zuzana Václavíková -
Marketing a propagace ve zdravotnictví
Kristýna Řezníčková -
Role marketingu v soukromém sektoru ve zdravotnictví
Hana Buňatová -
Přínosy internetového marketingu pro vybranou společnost ve zdravotnictví
Eva Votočková -
Aplikace marketingu ve stomatologické ordinaci
Tomáš Kukol -
Marketing ve zdravotnictví
Kristýna Hoesová -
Využití Artificial Intelligence v online marketingu: Messenger bot ve zdravotnictví
Lucie Pražáková -
Marketing ve zdravotnictví
Karolína LYSÁKOVÁ