Fonémické uvědomování u dětí předškolního věku – Bc. Irena SOBALOVÁ
Bc. Irena SOBALOVÁ
Diplomová práce
Fonémické uvědomování u dětí předškolního věku
Phonemic awareness in preschoolers
Anotace:
Ve své diplomové práci jsem zjišťovala úroveň fonematického uvědomování u dětí před vstupem do základní školy. Řeč může dítě zvládnout a rozvíjet ji, má-li proto základní fyziologické a psychické předpoklady. Je nutné dítěti vytvořit i přijatelné sociální podmínky, aby řeč poznalo a mohlo ji napodobit. Práce obsahuje 2 části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem shrnula obecné poznatky …víceAbstract:
The object of my thesis is to find out the level of awareness of phonemes at preschool age. A child at preschool age can manage and develope its speech if it has basic physiological and mental preconditions. It is very important to create a satisfactory social conditions so the child could recognize and imitate the speech. This project consists of two parts. The first part is theoretical and the second …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2010
Zveřejnit od: 7. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SOBALOVÁ, Irena. Fonémické uvědomování u dětí předškolního věku. Ostrava, 2010. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.4.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Obsahová analýza časopisů určených pro předškolní věk s přihlédnutím k požadavkům vzdělávání vymezených v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání
Kristýna NOVÁKOVÁ -
Tvorba integrovaných tematických plánů pro předškolní vzdělávání s důrazem na pohybovou složku
Petra Lopourová