Marketingový plán firmy Grand Tailor se zaměřením na problematiku osobního prodeje – Miroslav Sobocik
Miroslav Sobocik
Bakalářská práce
Marketingový plán firmy Grand Tailor se zaměřením na problematiku osobního prodeje
Marketing plan of company Grand Tailor focused on personal selling
Anotace:
SOBOCIK, M. Marketingový plán firmy Grand Tailor se zaměřením na problematiku osobního prodeje. Bakalářská práce. Brno, 2016.Cílem práce je vyhotovení marketingového plánu pro zakládanou společnost Grand Tailor s.r.o. v oblasti zakázkového prodeje košil na míru. Na základě analýzy vnějšího prostředí a dotazníkového šetření byla vyhotovena komunikační politika, jejíž významnou částí je osobní prodej …víceAbstract:
SOBOCIK, M. Marketing plan of company Grand Tailor focused on personal selling. Brno, 2016.Aim of the thesis is creation of marketing plan for tailor-made shirt sales company. Promotional politics were created based on analysis of external environment and surveys. Decisive factor of those politics is personal selling, supported by other promotional activities. Conclusions of the thesis and also arguments …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SOBOCIK, Miroslav. \textit{Marketingový plán firmy Grand Tailor se zaměřením na problematiku osobního prodeje}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/lekt8u/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva