Konceptová analýza tvořivé úlohy v multimediální výtvarné výchově – Bc. Anna DARDOVÁ
Bc. Anna DARDOVÁ
Diplomová práce
Konceptová analýza tvořivé úlohy v multimediální výtvarné výchově
Concept analysis of creative task in multimedia based Art Education
Anotace:
Diplomová práce se zabývá výzkumem zaměřeným na tvořivé úlohy v multimediální výtvarné výchově a jejich rozborem metodou konceptové analýzy. Cílem bylo zjistit, jaké poznání, na základě čtyř komponent zážitku (tematická, konstruktivní, empatická a prožitková), a jakým způsobem přinášejí žákovi/studentovi multimediální úlohy. Dalším cílem bylo zjistit, ve které z uvedených složek je jejich přínos nejprůkaznější …víceAbstract:
This diploma thesis looks into research zeroed in creative exercies in multimedial art and its brokedoown via the conceptual analysis method. The main goal was to find out such knowledge based on four components (theme, constructivity, emphaty and experience) and what this together brings for the student. Next task was to investigate in which one of this parts the contribution is the most convincing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Vladimíra Zikmundová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DARDOVÁ, Anna. Konceptová analýza tvořivé úlohy v multimediální výtvarné výchově. Plzeň, 2016. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / VVJ
Práce na příbuzné téma
-
Konceptová analýza výtvarných úloh s ohledem na poučení z dějin umění a vizuální kultury
Pavla HOLZÄPFELOVÁ -
Konceptová analýza galerijních animací v ZČG v Plzni, zmapování metodických východisek a přístupů
Irena ELLIS -
Metodika 3A při analýze výuky ve výtvarné výchově
Lucie Voborná -
Digitální fotografie ve výtvarné výchově.
Jiří SOSNA -
Terénní výuka v environmentální výchově s využitím expresivních tvořivých úloh
Denisa Reimannová -
Mechanismus sociokognitivního konfliktu, coby nástroje vzdělávání a výchovy žáků v expresivně tvořivých činnostech ve výtvarné výchově
Kateřina ŠTOLOVÁ -
Augmented Reality Gallery of the Studio of Graphic Design and Multimedia
Zuzana Kollárová -
Multicast Routing for High-quality Interactive Multimedia
Pavel Troubil