Analýza prodeje vozů Škoda Auto na vybraných trzích – Ivan Gadermetev
Ivan Gadermetev
Bakalářská práce
Analýza prodeje vozů Škoda Auto na vybraných trzích
Analysis of sales of Škoda Auto cars on chosen markets
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou prodeje vozů společnosti Škoda Auto a.s. na trzích Řecka a Izraele, se zaměřením na odbytovou strategii na těchto trzích. V teoretické části bakalářská práce se zaměřuje zejména na teorie řízení mezinárodního obchodu, na jeho základní součásti jako: obchodní politika státu v mezinárodním obchodě, strategické přístupy v mezinárodním podnikání a formy podnikání na …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the analysis of the sales of Škoda Auto a.s. cars and focusing on the sales strategy in the markets of Greece and Israel. In the theoretical part, the bachelor's thesis focusing on theories of international trade management, on its basic components such as: state trade policy in international trade, strategic approaches in international business and forms of business …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.
- Oponent: Jiří Jankovský, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of current segmentation procedures within the 3M Industry and Transportation Department and recommendations for future segmentation approaches
Verena Breitbach -
Lifestyle market segmentation - efficiency and ethical issues
Michaela Pilstl -
Methodology of B2B Customer Segmentation in the Utilities on the Czech Market: Tool for Customer Classification into Segments
Andrea Filová -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Segmentace na trhu bezlepkových potravin
Tereza Fendrychová -
Segmentace spotřebitelů na trhu dekorativní kosmetiky
Lucie Waliszewská -
Segmentace spotřebitelek na trhu udržitelné kosmetiky
Eva Bendová -
Vplyv značky na nákupné chovanie spotrebiteľov na trhu s kozmetikou
Mária Trubanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Švejdar, L.
5. 12. 2023