Reedukační literatura pro děti se specifickými poruchami učení – Jana KRANICHOVÁ
Jana KRANICHOVÁ
Diplomová práce
Reedukační literatura pro děti se specifickými poruchami učení
Re-education literature for children with learning disabilities
Anotace:
Diplomová práce teoreticky popisuje jednotlivé specifické poruchy učení, jejich vztah k percepčně kognitivním funkcím a postupy při jejich reedukaci. V praktické části podává komplexní přehled publikací, určených k reedukaci včetně jejich krátkého vlastního popisu. Výzkumná část zjišťuje spokojenost pedagogů, kteří se zabývají reedukací poruch učení, se současnou nabídkou reedukačních publikací. Práce …víceAbstract:
The thesis theoretically describes individual specific learning difficulties, their relations with perceptually cognitive functions and procedures during their re-education. In practical part it provides comprehensive overview of publications dedicated to re-education including their short descriptions. Research part finds out satisfaction of educators (teachers), who deal with re-education of learning …víceKlíčová slova
Specifické poruchy učení dyslexie dysgrafie dysortografie dyskalkulie percepčně kognitivní funkce rozvoj percepčně kognitivních funkcí zrakové vnímání sluchové vnímání pozornost paměť orientace v prostoru pravolevá orientace serialita intermodalita publikace pracovní sešity pracovní listy
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavel Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRANICHOVÁ, Jana. Reedukační literatura pro děti se specifickými poruchami učení. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj jazykových dovedností a kompenzace deficitů dílčích funkcí žáků 1. ročníků základní školy
Kateřina HOLUBOVÁ -
Rozvoj komunikačních dovedností u dětí s narušeným vývojem řeči v logopedické třídě
Tereza Kočařová -
Fonologické schopnosti dětí a jejich rozvoj v soukromé a státní mateřské škole
Eva KRUMLOVÁ -
Vliv podpory percepčně kognitivních funkcí u předškoláků na jejich školní zralost a připravenost
Alena VANĚČKOVÁ -
Rozvoj jazykových dovedností a kompenzace deficitů dílčích funkcí žáků 1. ročníků základní školy
Kateřina HOLUBOVÁ -
Orientace v rovině a prostoru u čtyřletých dětí
Monika KOZLOVÁ -
Rozvoj orientace v prostoru a čase u dětí předškolního věku ve speciálních mateřských školách
Anna KŘEPELKOVÁ -
Rozvíjení orientace v prostoru a rovině u dětí předškolního věku
Dagmar Burianová
Název
Vložil
Vloženo
Práva