PROJEKT VYUŽITÍ AKTIVNÍCH METOD KOMUNIKACE MATEŘSKÉ ŠKOLY S RODIČI – Bc. Pavlína HLÁVKOVÁ
Bc. Pavlína HLÁVKOVÁ
Diplomová práce
PROJEKT VYUŽITÍ AKTIVNÍCH METOD KOMUNIKACE MATEŘSKÉ ŠKOLY S RODIČI
Project the use of active methods of communication nursery school with parents
Anotace:
Diplomová práce na téma ?Projekt využití aktivních metod komunikace mateřské školy s rodiči? se zabývá komunikačními procesy jak ze strany mateřské školy, tak i ze strany rodičů. Jakým způsobem mateřské školy komunikují s rodiči, jaké ke komunikaci využívají prostředky. V teoretické části stručně shrnuji historii mateřských škol, formy předškolního vzdělávání, řeším obecný vztah rodičů k předškolnímu …víceAbstract:
Diploma work on topic ?Project of utilization of active communications methods between kindergarten and parents? is concerned with communications processes used both by kin-dergartens and parents; what way kindergartens communicate with parents and what tools do they use. In theoretic part I briefly summarize history of kindergartens and forms of pre-school edu-cation. I try to solve general approach …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
15255
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HLÁVKOVÁ, Pavlína. PROJEKT VYUŽITÍ AKTIVNÍCH METOD KOMUNIKACE MATEŘSKÉ ŠKOLY S RODIČI. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix - využití audiovizuálních prostředků pro marketingovou komunikaci vybraného subjektu
Václav Houdek -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Pavlína Hovorková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Světlana Vavríková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - senioři
Vojtěch Puchar -
Marketingový komunikační mix nového produktu farmaceutického průmyslu
Markéta Gerhartová -
Důvěra veřejnosti v prostředky marketingové komunikace
Lucie Bartíková -
Prostředky marketingové komunikace pro seniory
Eliška Pěničková