Ellen Kocichová

Bakalářská práce

Online marketingová komunikace města Ostravy

Online Marketing Communication of Ostrava city
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je online marketingová komunikace města Ostravy. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části jsou popsány a vysvětleny pojmy spojené s komunikací města směrem k široké veřejnosti. Tou jsou myšleni občané, turisté, návštěvníci, investoři, ale i služby a podnikatelé. V neposlední řadě je zde ukotvena metodologie pro výzkumnou část a výzkumné otázky k ověření. Cílem …více
Abstract:
The Essay deals with online communication of Ostrava city. The thesis consists of two parts. In the theoretical part are described and explained concepts, that are connected with city communication to broad public. It means citizens, visitors, turists, investors, but also services and businessmen. Last but not least there is described the methodology that sets application in practice and research questions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kocichová, Ellen. Online marketingová komunikace města Ostravy. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace