Online marketingová komunikace města Ostravy – Ellen Kocichová
Ellen Kocichová
Bakalářská práce
Online marketingová komunikace města Ostravy
Online Marketing Communication of Ostrava city
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je online marketingová komunikace města Ostravy. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části jsou popsány a vysvětleny pojmy spojené s komunikací města směrem k široké veřejnosti. Tou jsou myšleni občané, turisté, návštěvníci, investoři, ale i služby a podnikatelé. V neposlední řadě je zde ukotvena metodologie pro výzkumnou část a výzkumné otázky k ověření. Cílem …víceAbstract:
The Essay deals with online communication of Ostrava city. The thesis consists of two parts. In the theoretical part are described and explained concepts, that are connected with city communication to broad public. It means citizens, visitors, turists, investors, but also services and businessmen. Last but not least there is described the methodology that sets application in practice and research questions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martina Juříková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kocichová, Ellen. Online marketingová komunikace města Ostravy. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v podpoře udržitelné dopravy v České republice
Eliška Peloušková -
Nové trendy v oblasti mobility v datových sítích
Michal Skořepa -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové sofistikované trendy v personalistice
Petra Svoboda