Projekt marketingové komunikace firmy NTV cable, s.r.o. s veřejností – Bc. Andrea CZVALINGOVÁ
Bc. Andrea CZVALINGOVÁ
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace firmy NTV cable, s.r.o. s veřejností
Project of marketing communications of the NTV cable, s.r.o. with the public
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace firmy NTV cable, s.r.o. s veřejností. Teoretická část se zabývá jednotlivými nástroji marketingové komunikace, marketingem služeb a marketingovým plánem. V praktické části jsou vyhodnoceny výsledky analýz a marketingového výzkumu, které se staly základem pro vytvoření projektu marketingové komunikace firmy NTV cable, s.r.o. s veřejností …víceAbstract:
The aim of this master thesis is to create a project of marketing communication to the public for the firm NTV cable, s.r.o. Theoretical part deals with the particular instruments of marketing communication and with the marketing plan. The results of analysis and marketing research, which became the basis for creating a project for marketing communication to the public for the firm NTV cable, s.r.o …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Zveřejnit od: 4. 5. 2009
Identifikátor:
12288
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CZVALINGOVÁ, Andrea. Projekt marketingové komunikace firmy NTV cable, s.r.o. s veřejností. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová -
Projekt marketingové komunikace rozhlasové stanice
Veronika Rapošová -
Marketingová komunikace prostřednictvím Twitteru – projekt
Duy Hoang -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Projekt marketingové komunikace značky Balakryl
Tomáš Krejčí -
Projekt marketingové komunikace značky Balakryl
Tomáš Krejčí -
Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Michal Helešic