Marketingový mix zvoleného pražského minipivovaru – Bc. Radka Ovesná
Bc. Radka Ovesná
Diplomová práce
Marketingový mix zvoleného pražského minipivovaru
Marketing Mix of Selected Prague Microbrewery
Anotace:
Předložená diplomová práce poskytuje přehled o aktuální situaci na trhu v oblasti pivovarnictví, přičemž pozornost je zaměřena především na segment minipivovarů. Problematika pivovarnictví je v současné době aktuálním a velice diskutovaným tématem, které má veliký potenciál i do budoucna.Diplomová práce si klade za cíl vytvoření marketingového mixu zvoleného pražského minipivovaru na základě dotazníkového …víceAbstract:
The submitted thesis provides an overview of the current market situation in the brewing industry, with the focus on the microbrewery segment. The issue of brewing is currently a topical and highly discussed topic that has great potential for the future.The aim of the thesis is to create a marketing mix of selected Prague microbrewery based on questionnaire survey, market analysis and evaluation of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová
Název
Vložil
Vloženo
Práva