Projekt na zvýšení konkurenceschopnosti turistické ubytovny Kobylí v rámci mikroregionu Hustopečsko – Bc. Pavel FRIDRICH
Bc. Pavel FRIDRICH
Diplomová práce
Projekt na zvýšení konkurenceschopnosti turistické ubytovny Kobylí v rámci mikroregionu Hustopečsko
The competitiveness enhancement project of Kobylí Hostel in Hustopeče region
Anotace:
Cílem diplomové práce je jednak zvýšení konkurenceschopnosti turistické ubytovny TJ Sokol Kobylí, ale také vylepšení marketingových komunikací ubytovny. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část je zaměřena obecně na marketing, marketingový mix služeb, teoretické vymezení jednotlivých analýz použitých v analytické části a konkurenci a její typologii. V následující analytické části je představena …víceAbstract:
Diploma thesis deals with the competitive advantage and marketing communications of hostel TJ Sokol Kobylí. Thesis is divided into three parts. Marketing, service marketing mix, the analyses used in analytical part and competitors with their typology are defined in theoretical part. The analytical part provides reader with the pieces of information about hostel TJ Sokol Kobylí and their services and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2011
Identifikátor:
18376
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FRIDRICH, Pavel. \textit{Projekt na zvýšení konkurenceschopnosti turistické ubytovny Kobylí v rámci mikroregionu Hustopečsko}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/lhtikd/.
Jak správně citovat práci
FRIDRICH, Pavel. Projekt na zvýšení konkurenceschopnosti turistické ubytovny Kobylí v rámci mikroregionu Hustopečsko. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 21. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Inovace business modelu společnosti MERKUR TOYS s.r.o.
Vilém Štěrba -
Strategická analýza podniku PINKO, a.s.
Terezie Valentová -
Strategická analýza společnosti Roche s.r.o.
Marek Cimala -
Strategická analýza firmy Český národní podnik s.r.o.
Lucie Vodičková -
Ekonomická analýza vybraného podnikatelského subjektu
Kristýna Hausnerová -
Strategická analýza společnosti VAN GILLERN s.r.o.
Marco Hahn -
Strategická analýza okolí společnosti Karlovarská Korunní s.r.o.
Olha Kozlenko -
Analýza prostředí a návrh strategie pro Tonak a.s.
Magda Kalíšková