Využitie umelej inteligencie v marketingu – Bc. Lujza Sigetová
Bc. Lujza Sigetová
Diplomová práce
Využitie umelej inteligencie v marketingu
Využití AI v marketingu
Anotace:
Práce se zaměřuje na komplexní analýzu využití umělé inteligence v oblasti marketingových strategií. V teoretické části práce je představena umělá inteligence s důrazem na její fungování a její výhody a nevýhody v kontextu marketingu. Zkoumá, jak lze umělou inteligenci efektivně využít při tvorbě marketingových plánů a jak může její implementace přispět k úspoře času. Praktická část práce zahrnuje …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the complex usability of artificial intelligence in the field of marketing strategies. In the theoretical part of the work, artificial intelligence is presented with an emphasis on its functioning and advantages and disadvantages in the context of marketing. It examines how artificial intelligence can be used in the creation of marketing plans and how its implementation …víceAbstract:
Diplomová práca sa zameriava na komplexnú analýzu využitia umelej inteligencie v oblasti marketingových stratégií. V teoretickej časti práce je predstavená umelá inteligencia s dôrazom na jej fungovanie a výhody a nevýhody v kontexte marketingu. Skúma sa, ako umelú inteligenciu môžeme efektívne využiť pri tvorbe marketingových plánov a ako jej implementácia môže prispieť k úsporám času. Praktická …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Peter Hajnala, PhD. MBA
- Oponent: Marián Děd, LL.M Ph.D. MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Využití umělé inteligence při tvorbě efektivní marketingové komunikace pro malé podniky
Jakub Šilar -
Using Generative Artificial Intelligence in Marketing
Tomáš Dubač -
Business intelligence riešenie pre vizualizáciu návštevnosti webových stránok VŠE v Prahe
Veronika Tomčová -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto