Peer Instruction ve výuce fyziky – Bc. Tereza BĚLOŇOVÁ
Bc. Tereza BĚLOŇOVÁ
Diplomová práce
Peer Instruction ve výuce fyziky
Peer Instruction - the method of teaching physics
Anotace:
Celá práce pojednává o metodě Peer Instruction. Shrnuje nejnovější poznatky a pokroky této metody. Poukazuje na nové a modernější pojetí hlasování v hodinách fyziky za možnosti využití internetových aplikací. V praktické části jsou shrnuty zkušenosti s reálně odučenými hodinami mnou vytvořenými konceptesty. Celá práce je doplněna novou sadou konceptestů na vybrané témata molekulové fyziky a termiky …víceAbstract:
This thesis focuses on Peer Instruction method. It summarizes the newest piece of knowledge and progression of this method. It points out new and more modern interpretation of voting in Physics lessons with possibility of using internet applications. The practical part summarizes my experience from real taught lessons by using ConcepTests which were also created by me. Whole thesis is completed with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Renata Holubová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BĚLOŇOVÁ, Tereza. Peer Instruction ve výuce fyziky. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Fyzika / Učitelství fyziky pro střední školy - Učitelství matematiky pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Sbírka doplňujících úloh ze středoškolské fyziky: Optika, Termodynamika a Molekulová fyzika
Tereza CHASÁKOVÁ -
Demonstrační experimenty pro střední školy - Molekulová fyzika a termika
Radek Doležal -
Prekoncepty a koncepty žáků v tepelných jevech a podpora tvorby fyzikálních pojmů u žáků s užitím ICT
Renata SPUSTOVÁ -
Sbírka řešených úloh z molekulové fyziky a termodynamiky
Jakub IVANIČ -
Kreativita ve výuce molekulové fyziky a termiky na základní škole
Pavel REMEŠ -
Fyzika v krabici
Patricie KOČIŠOVÁ -
Metoda Peer Instruction ve výuce fyziky
Tereza BĚLOŇOVÁ -
Metoda Peer Instruction ve středoškolské výuce
Marie Múčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva