INFORMAČNÍ TECHNOLOGIE JAKO FAKTOR ROZVOJE PODNIKU PŮSOBÍCÍHO V ODVĚTVÍ VELETRŽNÍHO PRŮMYSLU – Bc. Klára Vyskočilová
Bc. Klára Vyskočilová
Diplomová práce
INFORMAČNÍ TECHNOLOGIE JAKO FAKTOR ROZVOJE PODNIKU PŮSOBÍCÍHO V ODVĚTVÍ VELETRŽNÍHO PRŮMYSLU
INFORMATION TECHNOLOGY AS A FACTOR FOR THE DEVELOPMENT OF AN UNDERTAKING ACTIVE IN THE EXBIHITON INDUSTRY
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na dopad rozvoje Internetu a informačních technologií na ekonomickou situaci vybrané společnosti působící v oblasti veletržního průmyslu. Cílem práce je pomocí korelační analýzy vývoje počtu vystavovatelů, počtu návštěvníků veletrhů a výstav, objemem výstavní plochy analyzovat vliv rozvoje Internetu na veletržní průmysl. Pomocí faktorů finanční situace podniku reprezentovanými …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyze dependence of development of the Internet and informatic technologies with regard to the impact of financial situation of the chosen company on trade fair industry. In conlusion a correlation relating selected indicators of trends in the number of exhibitors, number of visitors to trade fairs and exhibitions, exhibition space will be used to analyze the impact of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Gabriela Chmelíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VYSKOČILOVÁ, Klára. \textit{INFORMAČNÍ TECHNOLOGIE JAKO FAKTOR ROZVOJE PODNIKU PŮSOBÍCÍHO V~ODVĚTVÍ VELETRŽNÍHO PRŮMYSLU}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a~mezinárodních studií. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/ljsmip/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMagisterský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionů
Práce na příbuzné téma
-
Influence of advertising and promotion on consumer behaviour in India
Shubham Prakash -
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova -
Promotion of Cultural Values and Stereotypes in Advertising Orientated Towards Women
Mária Fileková -
Price Promotion Elasticity and Profitability: Case Study of Hair Care and Coloration Market in the Czech Republic
Andrii Ponomarenko -
Marketing communication: Advertising and Promotional Strategy of Bottlers’ Nepal Limited
Aarjana Khadka -
Cultural Effects on Consumer Behavior and Marketing Mix for a Global Company – India and Czech Republic Comparison
Ashish Kumar -
The Use of Information Technology in English Language Teaching
Markéta Blažková -
Tools for selecting optimal project management methodology in the information technology domain.
Akshay Mohan Kumar
Název
Vložil
Vloženo
Práva