Specifika vzdělávání žáků s ADHD na 1. stupni základních škol – Jana BORÁKOVÁ
Jana BORÁKOVÁ
Diplomová práce
Specifika vzdělávání žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Specifics of education of students with ADHD in primary schools
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na výchovný a vzdělávací proces žáků s ADHD na prvním stupni v běžných základních školách v Moravskoslezském kraji. Hlavním cílem je zjistit, jaká specifika využívají při práci učitelé žáka s ADHD a jaké podpůrné opatření je těmto žákům poskytováno. Výzkumné šetření bylo provedeno formou dotazníků. V závěru práce je nastíněna komparace prospěchů žáků s ADHD s intaktními …víceAbstract:
The Master´s thesis deals with the educational process of primary school pupils with ADHD in common elementary schools in Moravian-Silesian Region. The main goal is to find out what specifics do the teachers use to teach a pupil and what done by questionairs. The comparision of the ADHD pupils and the intact pupils is described at the end of the thesis. The thesis is a summary of the theoretical findings …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Martin Dominik Polínek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BORÁKOVÁ, Jana. Specifika vzdělávání žáků s ADHD na 1. stupni základních škol. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Specifika vzdělávání seniorů a metody vzdělávání seniorů v sociálních službách
Jana Bezstarostová -
Specifika školního vzdělávání dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Eliška Blažková -
Specifika hudebněvýchovného vzdělávání v předškolním a mladším školním věku
Marie Vichrová -
Specifika vyučování v základní škole speciální
Barbora Kozáková -
Metody dramatické výchovy rozvíjející komunikativní kompetenci dětí předškolního věku
Marcela DENDISOVÁ -
Výuková specifika při vzdělávání romských žáků v 1. třídě ZŠ
Petra Danielová -
Vliv problémové rodiny na školní úspěšnost středoškoláka
Natálie Přikrylová -
Styly učení a školní úspěšnost žáků v hodinách anglického a ruského jazyka
Kristýna Mašková
Název
Vložil
Vloženo
Práva