Self promotion v televizním zpravodajství České televize a televize Nova. – Nikola KARKOŠOVÁ
Nikola KARKOŠOVÁ
Bakalářská práce
Self promotion v televizním zpravodajství České televize a televize Nova.
Self promotion in TV news programmes of TV stations Česká televize and TV Nova
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá výskytem self promotion (neboli sebepropagace) ve zpravodajských relacích Události a Televizní noviny televizních stanic Česká televize a televize Nova. Cílem je zjistit četnost výskytu self promotion v jednotlivých relacích a porovnat je mezi sebou, a tím zjistit, jak přistupují v tomto ohledu dané televizní stanice ke zpravodajství. Metodou výzkumu je kvantitativní …víceAbstract:
This bachelor deals with occurrence of self promotion in TV news Události and Televizní noviny in TV stations Česká televize and Nova. The aim of work is to find out the frequency of occurrence of self promotion in the programmes and compare them, and find out how the TV stations view the news service. The method of the research is quantitative content analysis.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Miroslav Libicher
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KARKOŠOVÁ, Nikola. Self promotion v televizním zpravodajství České televize a televize Nova.. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Ekonomika krajů České republiky: realita a celostátní televizní zpravodajství
Jaroslav Urminský -
Porušování zásad informační kvality lexikálními prostředky v jednotlivých zpravodajských relacích TV Nova
Kryštof LÁŠEK -
DODRŽOVÁNÍ ZÁSAD INFORMAČNÍ KVALITY HLAVNÍHO TELEVIZNÍHO ZPRAVODAJSTVÍ ČESKÉ TELEVIZE VE VYBRANÉM TÝDNU
Markéta Janečková -
Self promotion v televizním zpravodajství České televize a TV Nova
Nikola KARKOŠOVÁ -
Self promotion v televizním zpravodajství České televize a TV Nova
Nikola KARKOŠOVÁ -
Válka v Iráku optikou českého televizního zpravodajství
Lukáš Pfauser -
Analýza tvorby self-promotion seriálu MOST! České televize
Martina Jelínková -
Self promotion v televizním zpravodajství České televize a TV Nova
Nikola KARKOŠOVÁ