Sociální sítě-jejich využití pro malé a střední podniky – Martin NAVLÁČIL
Martin NAVLÁČIL
Bakalářská práce
Sociální sítě-jejich využití pro malé a střední podniky
Social Networks-use for Small and Medium-sized Companies
Anotace:
Fenomén sociálních sítí není třeba příliš představovat. Jen samotná sociální síť Facebook sdružuje přes 580 milionů uživatelů z celého světa. A nejsou to jen tak ledajací návštěvníci co by jen nakoukli a opět se odpojili. Desítky milionů uživatelů tráví na sociálních sítích denně dlouhé hodiny. Samozřejmě tak obrovský oceán potenciálních zákazníků, který sociální sítě představují, nemohl zůstat nepovšimnut …víceAbstract:
There is not much need to introduce the social network phenomenon. Just one social network Facebook by itself unifies more than 580 millions registrated users from all over the world. And most of them are not just occasional visitors to log in, check the profile and log out. Tens of millions of users spend on their social networks hours and hours every day. No wonder that such tremendous pool of potencial …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2011
Zveřejnit od: 15. 9. 2011
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NAVLÁČIL, Martin. Sociální sítě-jejich využití pro malé a střední podniky. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 09. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 9. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace