Martin Panáček

Bakalářská práce

Demonštrácia rozhodovacích herných algoritmov v Unity 3D

The Demonstration of Decision-making Game Algorithms in Unity 3D
Anotace:
Bakalárska práca sa zaoberá dvomi časťami hernej umelej inteligencie a tými sú hľadanie ciest a rozhodovanie. Pri hľadaní ciest sa bližšie pozrieme na algoritmy A* a Dijkstra. Rozoberieme si ich funkčnosť, využitie a pre každý vytvoríme demo poukazujúce na spôsob akým algoritmy fungujú. V ďalšej časti práce sa pozrieme na dva rozdielne prístupy pri tvorbe rozhodovania - konečné automaty a rozhodovacie …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the two parts of the game artificial intelligence, pathfinding and decision making. In the part about pathfinding, we will take a closer look at the A* and Dijkstra algorithms. We will discuss their functionality, usage, and we will demonstrate their approaches while searching for the shortest path. In the second part of the thesis, we will discuss two different approaches …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Panáček, Martin. Demonštrácia rozhodovacích herných algoritmov v Unity 3D. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe