Sebepojetí a vztah ke škole u dětí mladšího a středního školního věku – Bc. Tereza ŠKRLANTOVÁ
Bc. Tereza ŠKRLANTOVÁ
Diplomová práce
Sebepojetí a vztah ke škole u dětí mladšího a středního školního věku
Self-concept and approach to school of younger school age children
Anotace:
Tato práce si klade za cíl popsat dětské sebepojetí a vztah dětí mladšího a středního školního věku ke škole a zjistit, zda je mezi těmito dvěma entitami nějaká souvislost. Na základě faktu, že škola je jednou z hlavních náplní času dítěte, jsme předpokládali, že školní sebepojetí dítěte je jednou z hlavních složek jeho celkového sebepojetí. Zároveň jsme očekávali, že děti, které dostávají ve škole …víceAbstract:
The target of this thesis is to describe self-concept of children; the attitude to school of younger and middle aged children and also to find out if there is any connection between these two entities. According to the fact that school is major time consuming activity of children, we supposed that school self-esteem is one of the most important parts of general self-concept of those people. We also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 11. 2013
Zveřejnit od: 22. 11. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Eleonora Smékalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠKRLANTOVÁ, Tereza. Sebepojetí a vztah ke škole u dětí mladšího a středního školního věku. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.11.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 11. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Dítě a rozvod (rozchod) rodičů a jeho dopad v dětské literatuře pro mladší a střední školní věk
Gabriela SEHNALÍKOVÁ -
Videohry, jejich obsahy, vizuální formy a jejich účinky na myšlení a postoje dětí předškolního a mladšího školního věku
Pavlína VRASPÍROVÁ -
POHYBOVÁ AKTIVITA A SEDAVÉ CHOVÁNÍ U DĚTÍ MLADŠÍHO A STARŠÍHO ŠKOLNÍHO VĚKU NA ZŠ J. A. KOMENSKÉHO V PŘEROVĚ
Petra MASOPUSTOVÁ -
Vliv citove vazby deti mladsiho skolniho veku k rodicum na sebehodnoceni a strachy
Pavla Drahorádová -
Jak vnímají děti stáří a seniory aneb o babičce a dědečkovi
Zuzana Duchaňová -
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Výživa a výživové potřeby dětí mladšího a staršího školního věku
Jana CULKOVÁ -
Charakteristika, příprava a realizace příměstského zážitkového tábora pro děti středního školního věku
Lenka Zástěrová
Název
Vložil
Vloženo
Práva