Systém vzdělávání ve společnosti RWE – Zdeňka Nágelová
Zdeňka Nágelová
Bakalářská práce
Systém vzdělávání ve společnosti RWE
The Way of Education in RWE Company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením současného stavu vzdělávání ve společnosti RWE Zákaznické služby, s.r.o. koučování, soft skills, hard skills. Dále pak rozpracováním návrhu a metod na zlepšení systému vzdělávání. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na vymezení základních pojmů, podnikového vzdělávání, charakteristiku RWE Zákaznické služby, s.r.o. a jejímu vzdělávacímu systému. Praktická …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on current state of education in the company RWE Zákaznické služby, s.r.o., coaching, soft skills and hard skills. Further it develops a concept and methods for improvements in education system. Theoretical part of the bachelor thesis is focused on definition of basic terms, company education, characteristics of RWE Zákaznické služby, s.r.o. and its educational system …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2014
Zveřejnit od: 28. 11. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nágelová, Zdeňka. Systém vzdělávání ve společnosti RWE. Brno, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.11.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 11. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Systém vzdělávání ve společnosti RWE Zákaznické služby, s.r.o.
Markéta MŰLLEROVÁ -
Financování vzdělávání pracovníků v podnikatelském subjektu
Martin Myška -
Systém vzdělávání ve společnosti RWE Zákaznické služby, s.r.o.
Markéta MŰLLEROVÁ -
Fluktuace zaměstnanců ve vybraném call centru zaměřeném na aktivní prodej
Petra Krpatová -
Vedení zaměstnanců call centra vybrané společnosti
Nikola Marešová -
Přístup zaměstnanců call centra při telefonické komunikaci s osobami s balbuties
Martina Šmardová -
Adaptace zaměstnanců na pozici operátor call centra ve vybrané společnosti
Petra Potůčková -
Zvýšení motivace zaměstnanců Call Centra
Karolína Homolová