Vliv hudebních činností na rozvoj emocionální stránky jedince s kombinovaným postižením. – Lenka PÁNKOVÁ
Lenka PÁNKOVÁ
Diplomová práce
Vliv hudebních činností na rozvoj emocionální stránky jedince s kombinovaným postižením.
The Influence of Musical Activities on the Emotional Development of a Person with Combined Disability.
Anotace:
Vliv hudebních činností na rozvoj emocionální stránky osobnosti s kombinovaným postižením je zkoumán metodou kvalitativního výzkumu. Práce využívá rozhovorů, studia dokumentace a pozorování v hodinách hudební výchovy a další výuky. Kvalitativní přístup dává možnost zjistit, jak respondenti prožívají radost a spokojenost při hudebních činnostech i během jiných hodin. Zkoumá též přístup matky jednoho …víceAbstract:
The effect of musical activities on the development of the emotional aspects of a person with a combined disability is explored using the qualitative research method. The work draws on interviews, the study of documentation and observations made in music and other lessons. The qualitative approach allows us to determine how the respondents experience pleasure and satisfaction during musical activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 4. 2011
- Vedoucí: PhDr. Otakar Fleischmann, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PÁNKOVÁ, Lenka. \textit{Vliv hudebních činností na rozvoj emocionální stránky jedince s kombinovaným postižením.}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/lm6yvj/.
Jak správně citovat práci
PÁNKOVÁ, Lenka. Vliv hudebních činností na rozvoj emocionální stránky jedince s kombinovaným postižením.. Ústí nad Labem, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 31. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Vychovatelství / Vychovatelství pro speciální zařízení
Práce na příbuzné téma
-
Edukace jedince se souběžným postižením - dětská mozková obrna v kombinaci se středně těžkou mentální retardací
Věra Mášková -
Edukace jedinců s kombinovaným postižením v prostředí denního stacionáře
Klára Michalicová -
Vliv kombinovaného postižení dětí v péči centra ARPIDA na životní styl jejich rodin.
Zdeňka ČÍŽKOVÁ -
Edukace jedince se souběžným postižením - dětská mozková obrna v kombinaci se středně těžkou mentální retardací
Věra Mášková -
Dětská mozková obrna s hlubokou mentální retardací
Ilona Strnadová -
Mozková obrna versus Cockayne syndrome
Hana Willmannová -
Autonomní nervový systém u pacientů s neurologickým onemocněním: dětská mozková obrna
Kaid Ali Hashim Mohsin -
Integrace dítěte s diagnózou dětská mozková obrna do mateřské školy běžného typu
Monika Klofátová