Podpora prodeje importovaných značek společnosti HP Tronic – Mgr. Andrea ZAVADILOVÁ
Mgr. Andrea ZAVADILOVÁ
Bakalářská práce
Podpora prodeje importovaných značek společnosti HP Tronic
Sale support analysis for HP TRONIC´s import brands
Anotace:
Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na analýzu podpory prodeje importovaných zna-ček firmy HP TRONIC. Hlavní činnosti firmy je import, maloobchodní a velkoobchodní prodej elektrospotřebičů. Firma HP TRONIC stojí na čele v prodeji domácích spotřebičů, spotřební elektroniky a foto techniky. Hlavním cílem bakalářské práce je důkladně analyzovat a následně zhodnotit a porovnat současný stav podpory …víceAbstract:
In my dissertation I focused on a sale support analysis for HP TRONIC´s import brands. The principal activity of the HP TRONIC ZLÍN company is import, wholesale, and retail of consumer electronics. HP TRONIC ZLÍN spol. s r.o. is among the leaders in sales of hou-sehold appliances, consumer electronics and photo equipment in the Czech Republic. The main goal of this dissertation is to thoroughly analyse …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2007
Identifikátor:
4886
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZAVADILOVÁ, Andrea. Podpora prodeje importovaných značek společnosti HP Tronic. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 01. 05. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Lenka Hrnčířová -
Podpora prodeje na internetu
Lukáš Lapka -
Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK
Andrea Barrett -
Online podpora prodeje prostřednictvím chatbotů pro generaci Y
Martina Pavličíková -
Podpora prodeje z účetního a daňového pohledu
Štěpánka Urbánková -
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti respektující reakce spotřebitele
Miriam Trofimenková -
Podpora prodeje zaměřená na konečného spotřebitele ve vybrané obchodní jednotce
Monika DAVIDOVÁ -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová