Přechod žáků se specifickými poruchami učení z prvního na druhý stupeň základní školy – Bc. Klára GENSERKOVÁ
Bc. Klára GENSERKOVÁ
Diplomová práce
Přechod žáků se specifickými poruchami učení z prvního na druhý stupeň základní školy
Transition of pupils with specific learning disabilities from primary to lower secondary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá přechodem žáků se specifickými poruchami učení z prvního na druhý stupeň základní školy. Práce je rozdělena na dvě části. První částí je část teoretická, která se skládá ze tří kapitol. První kapitola se zabývá specifickými poruchami učení. Druhá kapitola pojednává o žákovi se specifickými poruchami učení v základní škole, přesněji se zaměřuje na vzdělávací programy pro základní …víceAbstract:
The thesis deals with the transition of pupils with specific learning disabilities from primary to lower secondary school. The thesis is divided into two parts. The first part is the theoretical part, which consists of three chapters. The first chapter deals with specific learning disabilities. One of the subchapters is focused on diagnosis and the other on re education of specific learning disabilities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2025
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GENSERKOVÁ, Klára. Přechod žáků se specifickými poruchami učení z prvního na druhý stupeň základní školy. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Žák se selektivním mutismem na základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení - případová studie
Veronika HOLUBOVÁ -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Postoje učitelů ZŠ a MŠ Kladno k žákům se specifickými poruchami učení a chování, zejména se zřetelem k ADHD
Hana Dlouhá -
Žáci se specifickými poruchami učení na vybrané střední škole
Anna Hriadelová -
Žáci se specifickými poruchami učení z perspektivy učitele
Ráchel Kurzyszová