Využití internetu pro marketing malé firmy – Lucie VÁVROVÁ
Lucie VÁVROVÁ
Bakalářská práce
Využití internetu pro marketing malé firmy
The internet usage for marketing of small firms
Anotace:
Předložená práce je zaměřena na téma "Využití internetu pro marketing malé firmy". Cílem této práce bylo vypracovat návrh využití marketingu na internetu pro zvolenou malou firmu. Práce je rozdělena na dvě části. V první, teoretické části je zpracován teoretický vstup k marketingu malé firmy. Věnuje se malým podnikům, jejich charakteristice, marketingu malých firem a zejména marketingu na internetu …víceAbstract:
The project is focused on the following topic - "The internet usage for marketing of small firms". The aim of this study is to develop a proposal for the use of internet marketing for your small business. The work is divided into two parts. The theoretical part contains a theoretical input to the marketing of small businesses. It deals with small businesses, their characteristics, small business marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
41011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VÁVROVÁ, Lucie. Využití internetu pro marketing malé firmy. Cheb, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Bankovní produkty a služby pro malé a střední podniky
Kristýna Váchová -
Analýza a implementace systému správy obsahu pro malé a střední webové portály
Milan Šůstek -
Výkaz o úplném výsledku dle českých účetních předpisů, IFRS a IFRS pro malé a střední účetní jednotky
Monika Netopilová -
Výběr a implementace open source CRM nástroje pro malé a střední firmy
Jakub Patyla -
Vykazování dlouhodobého hmotného majetku dle ČÚS a IFRS a jejich vliv na finanční řízení a rozhodování
Miroslav Šomek -
Příčiny, prevence a nástroje řešení krize malých a středních podniků: systematická literární rešerše a doporučení pro budoucí výzkum
Aneta Karabcová -
Hodnota a přínos celoživotního učení a vzdělávání v malých a středních podnicích
Jan KOVAČ -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Pavla Zamykalová