Autorita učitelky při vzdělávání předškolních dětí v mateřské škole – Kristýna CIGÁNOVÁ
Kristýna CIGÁNOVÁ
Bakalářská práce
Autorita učitelky při vzdělávání předškolních dětí v mateřské škole
Teacher's authority while educating pre-school children in a kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na utváření a uplatňování autority učitelky mateřské školy ve výchovně vzdělávacím procesu. Cílem průzkumu je zjistit pohled učitelek mateřských škol na uplatňování autority učitelky při vzdělávání předškolních dětí. Který charakteristický znak je zásadní pro autoritu učitelky? Které činnosti podporují nebo oslabují autoritu učitelky? Považují učitelky autoritu za významný …víceAbstract:
The thesis focuses on the formation and application of the authority of a nursery teacher in the educational process. The aim of the survey is to determine the view of the nursery school teachers on the application of the authority of a teacher in the education of preschool children. Which characteristic feature is essential for the authority of a teacher? Which activities support or reduce the authority …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2018
- Vedoucí: Mgr. Alexandra Tomášová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CIGÁNOVÁ, Kristýna. Autorita učitelky při vzdělávání předškolních dětí v mateřské škole. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Waldorfská mateřská škola a vzdělávání dětí ve spolupráci s rodiči
Michelle FÜRIOVÁ -
Předškolní vzdělávání Romů v České republice - komunitní mateřská škola jako podpora inkluzivního vzdělávání Romů
Viktor CINA -
Názory učitelů mateřských škol na distanční vzdělávání v rámci povinného předškolního vzdělávání
Pavlína Vráblíková -
Autorita učitele z pohledu pedagoga a dítěte na prvním stupni základní školy.
Lenka SKOČDOPOLOVÁ -
Autorita učitele na ZŠ
Anežka ŠÍMOVÁ -
Svoboda a autorita ve výchově
Ivana Píšťková