Bc. Jan ZEMAN
Diplomová práce
Moth
Moth
Anotace:
Ve své studii, se zamýšlím nad medializací módy ve vztahu k soudobým reáliím prostřednictvím módního filmu. Celková koncepce je založena na několika atributech. Prvním charakteristickým rysem jsou subtilní kvality tónu a nálady, které nalézám v žánrovém pojetí filmu noir. Druhým je obecně platná představa fatální ženy, stylizované, nalíčené s výrazným pasem a úzkou siluetou, ve své tradiční exhibicionistické …víceAbstract:
In my thesis, I contemplate the relationship of various fashion media, and contemporary realities, through the use of fashion film. The overall concept is based on several attributes. The first of the distinguishable characteristics are the subtle tonal, and mood ? evoking qualities, comparable to the film noir genre. The second set of recognizable features, are the imaginings of the generally accepted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2013
Zveřejnit od: 17. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZEMAN, Jan. Moth. Zlín, 2013. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimedia a design - Design oděvu
Práce na příbuzné téma
-
Film noir jako zdroj filmových vyjadřovacích prostředků pro současný animovaný film
Martina ŠEVČÍKOVÁ -
Odkaz film noir v kinematografii 90. let 20. století
Denisa Silná -
Pod kobercem: Transformace norem filmu noir ve filmu Big Lebowski (1998)
Jiri Rynda -
Psychology of Classic American Film Noirs of 1940s and 50s
Veronika ŽENATÁ -
Obsesivně prolhaný film: neoformalistická analýza snímku Černá Dahlia
Blanka Novotná