Bc. Jaroslava VAŇKOVÁ

Diplomová práce

Projekt marketingové strategie spediční firmy

The Marketing Strategy Project of the Spedition Firm
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii a doporučení pro spediční firmu a to na základě provedených analýz. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je zaměřena na teoretické poznatky, týkající se řešené problematiky. Druhá část tyto poznatky převádí na praktické řešení problému. Je zde definován podnik, jeho současný stav, okolí podniku. Jsou navržena opatření, která by …více
Abstract:
The objective of this thesis is to design a marketing strategy and recommendations for the spedition firm on the basis of implemented analyses. The paper is divided into two parts. The first part is aimed at theoretical knowledge related to problems being solved. The second part switches this knowledge to practical level, i.e. definition of the company, its current state and environment. The author …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor: 12444

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VAŇKOVÁ, Jaroslava. Projekt marketingové strategie spediční firmy. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing