Projekt marketingové strategie spediční firmy – Bc. Jaroslava VAŇKOVÁ
Bc. Jaroslava VAŇKOVÁ
Diplomová práce
Projekt marketingové strategie spediční firmy
The Marketing Strategy Project of the Spedition Firm
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii a doporučení pro spediční firmu a to na základě provedených analýz. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je zaměřena na teoretické poznatky, týkající se řešené problematiky. Druhá část tyto poznatky převádí na praktické řešení problému. Je zde definován podnik, jeho současný stav, okolí podniku. Jsou navržena opatření, která by …víceAbstract:
The objective of this thesis is to design a marketing strategy and recommendations for the spedition firm on the basis of implemented analyses. The paper is divided into two parts. The first part is aimed at theoretical knowledge related to problems being solved. The second part switches this knowledge to practical level, i.e. definition of the company, its current state and environment. The author …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor:
12444
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VAŇKOVÁ, Jaroslava. Projekt marketingové strategie spediční firmy. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení marketingového mixu vybrané spediční firmy
Petra GREGOROVÁ -
Marketingová strategie dopravní a spediční firmy
Michaela Krajčová -
Porterův model poskytovatelů mobilních telekomunikačních služeb
Stanislav Lepeška -
Analýza strategie Made in China 2025
Vladislav Jakubů -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Kateřina Černá -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Komparativní analýza Bezpečnostní strategie České republiky 2015 a 2023
Aleš Jiránek