Interkulturní prvky v reklamě a jejich vliv na chování spotřebitelů – Bc. Jakub Majerník
Bc. Jakub Majerník
Diplomová práce
Interkulturní prvky v reklamě a jejich vliv na chování spotřebitelů
Intercultural elements in advertising and their influence on consumers
Anotace:
Diplomová práce se zabývá interkulturními prvky v reklamě a jejich vlivem na spotřebitelské chování. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. První část na základě odborné literatury definuje pojmy jako jsou reklama, kultura, typologie národních kultur, spotřebitelské chování a vliv kultury na spotřebitelské chování. V praktické části, se práce zaměřuje na to, jak interkulturní prvky v reklamách …víceAbstract:
The thesis deals with intercultural elements in advertising and their influence on consumer behaviour. The thesis is divided into two parts. The first part defines concepts such as advertising, culture, typology of national cultures, consumer behaviour and the influence of culture on consumer behaviour based on the literature. In the practical part, the thesis focuses on how intercultural elements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Dagmar Sieglová, M.S.Ed. Ph.D.
- Oponent: Emil Velinov, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
The Influence of Fandom Culture On Individual Learning and Acquiring the English Language in Relation to Krashen's Hypotheses
Julie Králová -
The fast growth and increasing influence of video game industry in the pop culture and the business world
Jacky Auffrays -
Influence of Culture on the Purchasing Behaviour
Prachi Ravindrasinh Jhala -
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
Analysis of Social Media Impact on Consumer Behaviour on Indian Sportswear Market
Sruthish Sivakumar -
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova -
The influence of marketing stimuli on consumer (purchasing) behaviour in times of COVID-19. A comparative study on personality types and the context of subcultures.
Robin Dekker
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Švejdar, L.
11. 5. 2023