Dominika Ježová
Bakalářská práce
Budovanie značky Cannabistore
Budování značky Cannabistore
Anotace:
Předmětem bakalářské práce "Budování značky Cannabistore" je návrh a tvorba konkrétních pobídek pro budování image značky. Byla analyzována konkrétní firemní identita a následně navržena řešení dané problematiky s dalším návrhem komunikace změn. Pro výzkum jsem si vybrala malý začínající podnik prodávající produkty s obsahem CBD s názvem Cannabistore.Abstract:
The subject of the bachelor thesis "Branding Cannabistore" is the design and creation of concrete incentives for brand image building. A specific corporate identity was analyzed and then solutions were proposed on the given issue with further suggestion of communication of changes. For the research, I chose a small start-up business selling CBD-containing products called Cannabistore.Abstract:
Predmetom bakalárskej práce „Budovanie značky Cannabistore“ je návrh a tvorba konkrétnych podnetov pre budovanie imidžu značky. Analyzovala sa konkrétna firemná identita a následne boli navrhnuté riešenia na danej problematiky s ďalším návrhom komunikácie zmien. Pre výskum som si zvolila malý začínajúci podnik, predávajúci produkty s obsahom CBD s názvom Cannabistore.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Oponent: Valery Senichev, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Ester Ledecká -
Budování značky na konkrétním příkladu značky “Life is Porno”
Nikola Minaříková -
Budování značky firmy
Alina Osmolovskaia -
Budování značky prostřednictvím sociálních sítí
Nela Luňáková -
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Budování značky Ollies
Sívková Sívková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová