Ekonomická a sociální analýza boomu minipivovarů – Jan Hruška
Jan Hruška
Bakalářská práce
Ekonomická a sociální analýza boomu minipivovarů
Economic and Social Analysis of Microbreweries Boom
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o možných důvodech boomu minipivovarů v České republice. Tento rozkvět malých pivovarů je analyzován pomocí potřebných faktů z odborné literatury a je podpořen výzkumem mezi spotřebiteli, který je pro celou práci stěžejní z pohledu splnění cíle. Teoretická část shrnuje potřebné historické i současné informace o pivu a pivním trhu v tuzemsku i v zahraničí. V této části …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with possible reasons for the uprise of microbreweries in the Czech Republic. This flourishing of small breweries is analysed using the necessary facts from literature and is supported by research among consumers, which is crucial for the whole work in terms of meeting the goal. The theoretical part summarizes the necessary historical and current information about beer and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Maier, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Plán investice malého průmyslového pivovaru
Jakub Šles -
Transformace vrchnostenského pivovarnictví v moderní průmyslovou výrobu piva (na příkladu pivovaru Larisch-Mönnichů v Karviné)
Patrik ŠTEFANÍK -
Podnikatelský záměr a plán pro minipivovar v Táboře
Jakub Jeníček -
Podnikatelský plán na založení minipivovaru
Kateřina Žižková -
Návrh podnikatelského plánu založení minipivovaru s vlastní pivnicí
Vít Bílek -
Analysis of Consumer Decision Making Process
Petra Škudrnová -
Analysis of Consumer Attitudes to Social Media on Indian Market
Anirudh Nemmeli Srinivasan -
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal
Název
Vložil
Vloženo
Práva