Projekt zvýšení loajality zákazníků v internetovém obchodě společnosti VÍNO HRUŠKA s.r.o. – Bc. Barbora Pokorná
Bc. Barbora Pokorná
Diplomová práce
Projekt zvýšení loajality zákazníků v internetovém obchodě společnosti VÍNO HRUŠKA s.r.o.
Project of Increasing Customer Satisfaction for VÍNO HRUŠKA Online Store
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza aktuální spokojenosti zákazníků se službami a činností internetového obchodu společnosti VÍNO HRUŠKA a následné vytvoření vlastního projektu zvýšení spokojenosti zákazníků. Základem projektu je analýza aktuálního stavu uskutečněná těmito nástroji marketingu - analýzami PEST a SWOT a marketingovým průzkumem, jehož základem je dotazníkové šetření a specializovaný UX …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze the current state of customer satisfaction with the activities and services of the online store VÍNO HRUŠKA. On the basis of this analysis is creating our own project of increasing customer satisfaction. The basis for creating our own project is an analysis of the current state performed by classic marketing tools - PEST analysis, SWOT analysis and marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POKORNÁ, Barbora. \textit{Projekt zvýšení loajality zákazníků v internetovém obchodě společnosti VÍNO HRUŠKA s.r.o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/lq3a59/.
Jak správně citovat práci
Pokorná, Barbora. Projekt zvýšení loajality zákazníků v internetovém obchodě společnosti VÍNO HRUŠKA s.r.o.. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě Notino
Tereza Fleková -
Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě Notino
Tereza Fleková -
Marketingový výzkum zákaznické spokojenosti ve sportovním centru
Veronika Zedníková -
Zvyšování spokojenosti zákazníka prostřednictvím inovace interních procesů komunikace firmy zajišťující služby pro společenské akce
Michaela PAVLOVSKÁ -
Jak si zákazníci vybírají internetový obchod?
Annamária Kuchtiaková -
Nástroje pro zvýšení zájmu zákazníků o internetový obchod s elektronikou
David Burian -
Návrh nástrojů pro zvýšení zájmu zákazníků o konkrétní internetový obchod
Tereza Svojtková -
Aplikace aktuálních trendů online marketingu na internetový obchod
Tomáš Janků