Specifikace komunikace mezi učitelem a žákem v prostředí církevní školy – Bc. Anežka ŽILINSKÁ
Bc. Anežka ŽILINSKÁ
Diplomová práce
Specifikace komunikace mezi učitelem a žákem v prostředí církevní školy
Specification of communication between the teacher and the pupil in the ecclesiastical school environment
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na způsob komunikace mezi učitelem a žákem v prostředí církevní školy. Cílem práce je analyzovat, popsat a porozumět způsobu komunikace mezi učitelem a žákem v prostředí církevní školy skrze dílčí determinanty výchovně vzdělávacího procesu církevní školy, jako spirituální charakter, vyučovací metody a organizační formy, způsob hodnocení, odměn a trestů, způsob poskytování …víceAbstract:
This thesis focuses on the methods of communication between a teacher and pupils in a church school environment. The aim of this thesis is to analyse, describe and comprehend the methods of communication between a teacher and pupils in the environment of church school through partial determinants of educational process of church school such as spiritual character, teaching methods and organizational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dominika Provázková Stolinská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŽILINSKÁ, Anežka. Specifikace komunikace mezi učitelem a žákem v prostředí církevní školy. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Organizační formy vyučování ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Andrea DOUDOVÁ -
Organizační formy na 1. stupni ZŠ - možnosti a podpora individualizovaného, skupinového a kooperativního učení žáků
Kateřina HORÁKOVÁ -
Organizační formy vyučování z hlediska komunikace na 2. stupni ZŠ
Eva MICHALČÍKOVÁ -
Porovnání efektivity frontální a projektové organizační formy výuky
Vendula PAVLÍKOVÁ -
Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum
Pavel Prokš -
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
Lucie TIKALOVÁ -
Pedagogická komunikace a interakce v průběžně pedagogické praxi
Simona Ptáčková -
Pedagogická komunikace ve výuce odborného výcviku z pohledu žáků
Renata Kozlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva