Průzkum spokojenosti zákazníků se službami vybrané bankovní instituce – Jana MÄRZOVÁ
Jana MÄRZOVÁ
Bakalářská práce
Průzkum spokojenosti zákazníků se službami vybrané bankovní instituce
Survey of customer satisfaction with the selected banking institution´s services
Anotace:
Bakalářská práce se v teoretické části zaměřuje na specifikaci bankovního marketingu, marketingového výzkumu a pochopení chování kupujícího. Praktická část pojednává o charakteristice konkrétní banky a jejích marketingových aktivitách. Na základě dotazníkového průzkumu u zákazníků byly vyhodnoceny výsledky spokojenosti s konkrétním produktem banky a následně navrhnuta opatření na zlepšení. Z průzkumu …víceAbstract:
The bachelor thesis is focussed on the specification of bank marketing, marketing research and understanding of buyer behavior. The practical part describes the specific bank and its marketing activities. Based on the consumer questionnaire survey were evaluated the results of particular banking house product's satisfaction and consequentely suggested measures to improvement. On the basis of survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Lenka Králová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MÄRZOVÁ, Jana. Průzkum spokojenosti zákazníků se službami vybrané bankovní instituce. Cheb, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum kvality služeb vybrané společnosti pomocí metody Mystery Shopping
Lucie Tomášková -
Marketingový výzkum včetně projektové studie
Ekaterina Terekhova -
Marketingový výzkum včetně projektové studie
Lizaveta Hladysh -
Marketingový výzkum zaměřený na reklamní kampaň značky Jablonex
Andrea Janečková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty bankovních institucí
Adam Hurta -
Marketingový výzkum v praxi
Jan Cikrt -
Marketingový výzkum ve vybrané společnosti
Jakub Pitřík -
Analýza marketingového mixu vybrané bankovní společnosti
Daniela Hladíková