Bc. Aleš Hejral

Diplomová práce

Budování značky pro generaci Y v oblasti internetových služeb

Building a Brand For Generation Y
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu Generace Y pro zavedení nově vznikající služby. Definuje kromě kulturních odlišností Generace Y také pojmy oblasti financování a zavádění daného projektu na trh. Uvádí výčet kroků, které je vhodné provést v rámci projektu při sestavování marketingové strategie. V praktické části otázkami kvalitativního i kvantitativního výzkumu hledá odpovědi na tři definované …více
Abstract:
The thesis is focused on Generation Y analysis aimed for launching new service. Apart from cultural differences of Gen-Y it defines also terms from financial and start-up fields. It also introduces listing of steps good to make when new marketing strategy for a project is set. There are qualitative and quantitative methods of research in the practical part. By them the answer for three questions questioned …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Josef Kocourek, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hejral, Aleš. Budování značky pro generaci Y v oblasti internetových služeb. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe