Působení propagace na návštěvnost veletrhu Stavebnictví-Therm – Jana AMBRŮZOVÁ
Jana AMBRŮZOVÁ
Bakalářská práce
Působení propagace na návštěvnost veletrhu Stavebnictví-Therm
The Effect of Promotion on Attending the Stavebnictví-Therm Trade Fair
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o přípravě veletrhu Stavebnictví-Therm z pohledu organizátora. V teoretické části se práce zabývá zpracováním odborné literatury týkající se veletrhů a výstav, jejich příprav a marketingové komunikace. V praktické části se zaměřuje na výběr propagačních prostředků, které se pokouší o zvýšení povědomí a návštěvnosti veletrhu Stavebnictví-Therm. Jejich účinnost zjišťuje …víceAbstract:
My dissertation is looking at the preparation work for convention of Stavebnictví-Therm from an organizer?s point of view. The theoretical section outlines processing the non-fiction regarding conventions and exhibitions while underpinning their preparation and marketing communication. The practical bit highlights the means of marketing promotions and how they can raise people?s consciousness with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
AMBRŮZOVÁ, Jana. Působení propagace na návštěvnost veletrhu Stavebnictví-Therm. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Návrh posílení internetové propagace veletrhu
Patrik Stavinoha -
Propagace firmy Agricoletech, s. r. o. se zaměřením na veletržní aktivity
Petra Horáková -
Veletrh FOR ARCH - nástroj marketingové komunikace firmy ELKO EP, s. r. o.
Monika Půčková -
Česká (slovenská) propagace v letech 1918 - 1938
Karolína TYKALOVÁ -
Specifika propagace chemických produktů na veletrzích v České republice
Zuzana Vandasová