Michaela SKOKANOVÁ

Bakalářská práce

Analýza vlastní značky,,K-Classic" společnosti Kaufland

Analysis of private brand "K-Classic" of company Kaufland
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce ?Analýza vlastní značky K-CLASSIC společnosti Kaufland? se zabývá charakteristikou značky K-Classic, její pozicí na trhu, analýzou konkurenčního prostředí a jejího hodnocení na základě povědomí u spotřebitelů. První část bakalářské práce vysvětluje proces strategického řízení značky, výklad pojmu značka, budování hodnoty značky a jejího udržení na trhu. Zároveň doporučuje …více
Abstract:
This presented thesis ?Analysis of own brand K-CLASSIC Kaufland Company? deals with the K-Classic characteristic signs, its possition in the market, competitive environment analysis and evaluation on the basis of awareness among consumers. The first part of the thesis explains the process of strategic brand management, interpretation of the term brand, building its value and persistence on the market …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Hana Jírová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SKOKANOVÁ, Michaela. Analýza vlastní značky,,K-Classic" společnosti Kaufland. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing