PR komunikace a fundraising hnutí Lidé PRO – Josef Kociňák
Josef Kociňák
Bakalářská práce
PR komunikace a fundraising hnutí Lidé PRO
PR Communication and Fundraising of the "Lide PRO" Movement
Anotace:
Bakalářská práce je zpracována na téma "Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace". Cílem práce je analýza komunikace a fundraisingu politického hnutí Lidé PRO. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti public relations, politického marketingu a fundraisingu. Praktická část zachycuje analýzu komunikace hnutí Lidé PRO a vnímání fundraisingové činnosti hnutí mezi stakeholders …víceAbstract:
The bachelor thesis is elaborated on the topic entitled "Use of PR tools within the communication strategy of the organization". The objective of the work is the analysis of communication and fundraising of the political movement named "Lidé PRO". The theoretical part of the work covers knowledge from the field of public relations, political marketing and fundraising. The practical part captures the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kociňák, Josef. PR komunikace a fundraising hnutí Lidé PRO. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Vitalina Besogonova -
Nástroje budování image neziskové organizace se zaměřením na corporate identity a public relations.
Michaela ŠTEFKOVÁ -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Lucie Křemenová -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Martina Vítů -
Corporate identity JZD Kiters
Martin Dolenský -
Corporate Identity vybrané společnosti
Gabriela Vainholdová