Média a jejich vliv na formování osobnosti člověka – Lenka MACHÁLKOVÁ
Lenka MACHÁLKOVÁ
Bakalářská práce
Média a jejich vliv na formování osobnosti člověka
The Mass Media and Its Influence on The Character Formation
Anotace:
Obsah bakalářské práce se zabývá médii a jejich vlivu na formování osobnosti člověka. Teoretická část práce se pokouší systematickým způsobem popsat rozbor, vývoj a vliv jed-notlivých médií. Následuje definice pojmu televize a jejího vlivu. V závěru teoretické části práce je pojednáváno o výzkumu a smyslu reklamy v kontextu vývojového období dospě-losti. Praktická část obsahuje výzkum, který byl realizován …víceAbstract:
Content of the bachelor work is concerned with media and the influence on the forming of human being. Theoretically part try to systematically describe the analysis, the progress and the influence of various media whereupon the definition of the television concept succeed. Endind of the theoretically part discourse the research and the sense of advertising in con-nection with the adult age development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2009
Zveřejnit od: 13. 5. 2009
Identifikátor:
12307
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MACHÁLKOVÁ, Lenka. Média a jejich vliv na formování osobnosti člověka. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Regionální sdělovací prostředky pro rozvoj regionů
Andrea Staňková -
Prostředky ovlivnění a přesvědčení ve zpracování mediální kauzy ve vybraných online denících
Matěj PAVERA -
Mediální prezentace demonstrací organizovaných spolkem Milion chvilek ve vybraných českých médiích. Kvantitativní analýza.
Lucie HUSTÁKOVÁ -
Obsahová analýza informací v hromadných sdělovacích prostředcích utvářející mediální obraz certifikace lesního hospodářství v ČR
Jiří Žambera -
Hodnocení dialogu: Umělá inteligence vs. lidská komunikace
Viktor JACKO -
Masová komunikace (Analýza prostředků masové komunikace)
Jiří PRUNER -
Neverbální komunikace v manažerské praxi
Nela Březinová -
Neverbální komunikace a její význam během výuky anglického jazyka
Lenka Jílková