Rozvoj čtenářských strategií u žáků 1. stupně ZŠ při práci s uměleckými texty – Barbora NĚMCOVÁ
Barbora NĚMCOVÁ
Diplomová práce
Rozvoj čtenářských strategií u žáků 1. stupně ZŠ při práci s uměleckými texty
Development of reading strategies in first grade pupils at Basic school in studying artistic texts
Anotace:
Diplomová práce se soustřeďuje na rozvoj čtenářských strategií u žáků 1. stupně ZŠ. Teoretická část pojednává o čtenářství a čtenářské gramotnosti. Vymezuje faktory ovlivňující čtenářskou gramotnost, zmiňuje projekty na podporu čtenářské gramotnosti a několik čtenářských výzkumů. Zejména však klade důraz na důležitost čtenářských strategií, které by každý čtenář měl používat ke správnému porozumění …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on development of reading strategies of first grade pupils in primary school. The theoretical part deals with reading habits/procedures on how to raise reading popularity and reading literacy. It defines factors influencing reading literacy, it mentions projects supporting reading literacy, and several reading researches. Particularly, it emphasizes the importance of reading …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Jaroslav Vala, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NĚMCOVÁ, Barbora. Rozvoj čtenářských strategií u žáků 1. stupně ZŠ při práci s uměleckými texty. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Metody výuky rozvíjející komunikaci a čtenářství u žáků základních uměleckých škol
Pavla DAVIDOVÁ -
Metody rozvoje předčtenářské gramotnosti dítěte předškolního věku
Diana PAVLÁTOVÁ -
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
E-gramotnost jako součást čtenářské gramotnosti
Štěpánka DROZDOVÁ -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Lucie MANOVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená
Název
Vložil
Vloženo
Práva