Integrace jako moderní trend ve vztahu k připravenosti mateřských škol na edukační proces dětí se zrakovým postižením. – Bc. Sandra WESLEYOVÁ
Bc. Sandra WESLEYOVÁ
Diplomová práce
Integrace jako moderní trend ve vztahu k připravenosti mateřských škol na edukační proces dětí se zrakovým postižením.
Integration as a modern trend in terms of readiness kindergarten for educational process of children with visual impairment
Anotace:
Diplomová práce se zabývá integrací dětí se zrakovým postižením do mateřských škol. Hlavní náplní je zjistit, jaký mají na integraci dětí se zrakovým postižením názor učitelky mateřských škol v okrese Frýdek- Místek.Abstract:
This thesis deals with integration of visually impaired children into kindergartens. The main task of it is to find out what is the opinion of kindergarten teachers on the inegration of visually impaired children in the district Frýdek-Místek.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2013
Zveřejnit od: 18. 6. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Veronika Růžičková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
WESLEYOVÁ, Sandra. \textit{Integrace jako moderní trend ve vztahu k připravenosti mateřských škol na edukační proces dětí se zrakovým postižením.}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/ltzv0i/.
Jak správně citovat práci
WESLEYOVÁ, Sandra. Integrace jako moderní trend ve vztahu k připravenosti mateřských škol na edukační proces dětí se zrakovým postižením.. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.6.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 6. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rozdíly v postojích studentů vysokých škol k dětem s poruchami chování a dětem s mentálním postižením
Alice Staňková -
Analýza motivace osobních asistentů pro práci s jedinci s poruchami autistického spektra
Terezie Kvasničková -
Praktické zkušenosti odborných pracovníků ZŠ s dětmi s poruchami chování
Marie Provazníková -
Porovnání osobnosti dětí s poruchami chování a zdravých dětí s pomocí TCI-A
Irena Košíčková -
Životní situace rodin s dětmi s poruchami autistického spektra
Petra Daňková -
Integrace dítěte s poruchami chování a s deprivačním syndromem na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Suráková -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra s využitím Edukačně-hodnotícího profilu
Lucie Šťastná -
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva