Modelování a optimalizace jízdy automobilu s elektropohonem jednotlivých kol – Jiří KOUBA
Jiří KOUBA
Bakalářská práce
Modelování a optimalizace jízdy automobilu s elektropohonem jednotlivých kol
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o matematickém modelování silničních vozidel. Jsou představeny čtyři rovinné modely přímočarého pohybu motorových vozidel, které jsou postupně rozšiřovány o odpružení, náklon, počet kol a vertikální pohyb. Dynamické a rozměrové parametry modelů jsou vypočteny a převzaty z údajů odpovídajících studentské formuli UWB-04. Dále je odvozen a zpracován prostorový dynamický …víceAbstract:
This bachelors thesis deals with mathematical modelling of on-road vehicles. Throughout this thesis, four planar models of rectilinear vehicle movement are described, which are gradually expanded to contain suspension, pitch, added number of wheels and movement in the vertical axis. Dynamic and dimensional parameters to be used with the models are calculated and taken over from UWB-04 Formula SAE racecar …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Rendl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOUBA, Jiří. Modelování a optimalizace jízdy automobilu s elektropohonem jednotlivých kol. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta aplikovaných vědBakalářský studijní program / obor:
Počítačové modelování v technice / Výpočty a design
Práce na příbuzné téma
-
Modelování a řízení jízdních manévrů silničního vozidla
Martin HRABAČKA -
Návrh a dimenzování trakčního pohonu vozidla se systémem IWD
Jakub Mynář -
CHARAKTERISTIKA ODPRUŽENÍ VOZIDLA PŘI PŘEJEZDU NEROVNOSTI
Jan KAMPO -
Vliv polohy těžiště na jízdní vlastnosti vozidla
Tomáš Michek -
Modelování a řízení jízdních manévrů silničního vozidla
Martin HRABAČKA -
Analýza střetu silničního vozidla a vlaku na železničním přejezdu
Jan Bednář -
Základ databáze parametrů vozidla
Michal Verner -
Virtuální model pro pneumatickou stabilizaci vozidla
Monika Hornová