Jan KREMLIČKA

Bakalářská práce

Vliv reklamy na životní styl žáků na 2. stupni základní školy

Influence of advertisement on the lifestyle of students on the upper primary school
Anotace:
Reklama působí na lidskou společnost dnes a denně. Stala hlavním kritériem pro výběr produktu. Existuje vzájemné propojení mezi reklamou a životním stylem. Tento vliv je patrný i u žáků na druhém stupni základní školy.
Abstract:
Advertising affects human society today and every day. It has become the main criterion for the selection of the product. There are interconnections between advertising and lifestyle. This influence is also apparent in pupils in secondary school.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2014
Zveřejnit od: 20. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Petr Zemánek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KREMLIČKA, Jan. Vliv reklamy na životní styl žáků na 2. stupni základní školy. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.6.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 20. 6. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses lv5sgb lv5sgb/2
20. 6. 2014
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
21. 6. 2014
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.