Natálie Rémanová

Bakalářská práce

Vliv digitalizace na nákupní chování spotřebitelů

The impact of digitalisation on consumer purchasing behaviour
Anotace:
Rémanová, N. Vliv digitalizace na nákupní chování spotřebitelů. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Účelem bakalářské práce bylo zjištění vlivu digitalizace na spotřební chování spotřebitelů generace Z. Zabývá se charakteristikou sociálních sítí a sledováním faktorů, které ovlivňují spotřební chování. Cílem bylo zjistit rozdíly mezi genera-cemi Y a Z. Výzkum probíhal na základě …více
Abstract:
Rémanová, N. The impact of digitalisation on consumer purchasing behaviour. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2024. The purpose of the bachelor thesis was to determine the impact of digitaliza-tion on the consumer behaviour of Generation Z consumers. It deals with the characteristics of social networking sites and the observation of factors that influ-ence consumption behaviour. The aim was …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2024
  • Vedoucí: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
  • Oponent: Veronika Antošová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta