Inovační projekt pro rozvoj franchisingového systému – Bc. Monika Tošnerová, DiS.
Bc. Monika Tošnerová, DiS.
Diplomová práce
Inovační projekt pro rozvoj franchisingového systému
An innovative project for the development of franchising system
Anotace:
V diplomové práci jsou využity získané teoretické poznatky z oblasti podnikání a inovace v oblasti služeb, včetně teoretických východisek implementace franchisingu. Sledovaným subjektem diplomové práce je franchisingový systém EXPRESKA s předmětem činnosti zaměřeným na fitness služby určený pro ženy a prodej franchisingové licence. V práci je zkoumáno vnější prostředí sledovaného systému pomocí STEP …víceAbstract:
This diploma thesis presents theoretical knowledge of entrepreneurship and innovation in services, including the theoretical basis of implementation of franchising. The studied subject of the thesis is the franchising system EXPRESKA which focuses on fitness services for women and selling of franchising licence. The thesis examines the external environment of the studied system using the STEP analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Innovation and its influence on strengthening the competitive advantage of the company
Alexandra Nam -
CSR as a competitive advantage of a company
Cristian Elihu Cantu Cantu -
Value Chain Analysis and Competitive Advantage of an Organisation
Filip Bodlák -
Mystery Shopping like an Instrument to Gain Competitive Advantage
Gleb Krivulin -
Innovation and Creativity as a Source of Competitive Advantage
Olga Grashchenkova -
CRM as a Competitive Advantage in the Age of Consumer
Zuzana Nováková -
Corporate Social Responsibility - Competitive Advantage for Companies Operating in an International Environment
Karolína Dolejšová -
Corporate Social Responsibility as a Competitive Advantage for International Companies
Markéta Dlouhá
Název
Vložil
Vloženo
Práva