Marketing služeb Léčebných lázní Jáchymov, a. s. – Bc. Luďka VŠETIČKOVÁ
Bc. Luďka VŠETIČKOVÁ
Diplomová práce
Marketing služeb Léčebných lázní Jáchymov, a. s.
Marketing of services Jáchymov Spa
Anotace:
Marketing služeb Léčebných lázní Jáchymov a.s. - Cílem mé práce je seznámit čtenáře s lázeňstvím ve světě, v Evropě, v České republice a v neposlední řadě v Jáchymově. Jaké přírodní zdroje využívají v Americe, Africe, Číně, Turecku apod., jaké jsou jejich zvyky, tradice a popřípadě jejich rituály. V druhé části práce se věnuji konkurenčnímu postavení Léčebných lázní Jáchymov a.s. na trhu a marketingovou …víceAbstract:
Marketing of services Jáchymov Spa, called ?Léčebné lázně Jáchymov a.s. ? ? The goal of my work is to make readers acquainted with balneology in the world, in Europe, in the Czech Republic and in Jáchymov. What natural resources, habits, traditions are used? The second part of my work consists of the competitive position of the Jáchymov Spa and of their marketing strategy. The third part of the project …víceKlíčová slova
Marketing služby lázně konkurence klientela cena produkt distribuce propagace marketingová strategie.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedoucí: Mgr. Lena Kozohorská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VŠETIČKOVÁ, Luďka. \textit{Marketing služeb Léčebných lázní Jáchymov, a. s.}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/lvrvg5/.
Jak správně citovat práci
VŠETIČKOVÁ, Luďka. Marketing služeb Léčebných lázní Jáchymov, a. s.. Ústí nad Labem, 2011. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vybrané kapely
Jan Lubal -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Matěj Pek -
Marketingová strategie společnosti OKI se zaměřením na distribuci jejich produktů v České republice
Jan Denkstein -
Marketingová strategie rodiné firmy Jandových
Martin Janda -
Marketingová strategie značky Kofola na českém trhu
Kristýna Davidová -
Analýza marketingové strategie firmy TROMA, spol. s r.o. v oblasti distribuce
Petra Kalábová -
Marketing luxusního produktu - služeb svatební agentury
Adéla Štanderová -
Tvorba cen produktů v lázeňském zařízení Lázně Kostelec
Radmila Vaňková