Tarek Arslan

Diplomová práce

The impact of branding strategies on the CRM process: The case of Coca Cola in Ghana

Abstract:
The main aim of this thesis is to analyze the impact of branding strategies in the customer relationship management process as well as to analyze the economic impact that it has on the economic development of the country.Both primary and secondary sources of data will be utilized to make research about the topic under study. Primary data will be collected by the preparation of questionnaires to Coca …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jana Pitrová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta

Česká zemědělská univerzita v Praze

Provozně ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses lvwd0i lvwd0i/2
8. 4. 2020
Složky
Soubory
Mach, J.
8. 4. 2020
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.